Followers

ForTeen!


Hah, lupe lak nak beritau kat korang! aku masok photography@ForTeen dengan kawan kawan aku. korang tau tak ForTeen tu ape? ForTeen bermaksod untuk remaje. erm~ aku straight to the point je la . ForTeen ni die ade bermacam macam aktiviti .okay antara nye *my favourite Photography, second Archery, Hospital Clowning *macam mane hospital clowning aku tak tau, third tak ingat, dan seterusnye, sebab banyak sangat. kalau korang nak sangat tau pegi dekat Masjid Bukit Indah, pade hari ahad, pukol 9 a.m., tapi aku rase bagi korang tak best kot? hee~ joke joke, tu je la untuk pagi ni. eh, dah pagi dah? cepat nye mase berlalu, aku belom cari lagi baju untuk ko2rikulum esok ni, kene bangon pagi pagi lak tu. sume nye pasal korang la ni, tade lah just joking. buy!

2 comments:

  1. akak de dngr gak pasal ni.. cm berminat jer nk gi.. =)

    ReplyDelete
  2. akak pegi je lah, insya'Allah mesti best punye lah =D

    ReplyDelete