Followers

Experiences



Ohai stalkers! Y'know? Yesterday my dad made Rambutan Jam. Never heard of it? Well, I did. Yesterday, and it taste like chicken! xD Haha. Im just kiddin' with ya. Its taste like.. Err.. I don't know how to describe it, but its very tasty. You guys should taste it. :)




So, how your summer? I bet its really fun. Isn't it? Haha. Untung lah korang! Ungtunglah, untunglah, untunglah! Haha. Frankly, I do'nt understand why people always use that word? Sampai aku pun dah berjangkit. Yela, macam mane tak berjangkit. Kalau kawan-2 aku pun gune ayat yang menjengkelkan tu. Betul tak? Jangan nak tipu la kalau kawan-2 korang gune ayat tu, korang pun tak berjangit. Hehe.


Ape azam korang untuk next year? Cepat la beritahu! Tak nak beritahu ehh? Okay-2, takpe. Kalau korang tak nak beritahu aku yang beritahu. Azam aku untuk tahun depan adalah untuk menjadi a better muslim, brother, son, student, and a leader. Cehh, 'leader' tu. lol


Okay, ape pendapat korang kalau aku edit blog ni. Okay tak? Korang rase-2, warna ape yang sesuai untuk blog ni? Huh? Suke hati aku? Hehe. Yela, my blog, my rules kan. So, kalau ikut suke hati aku. Aku nak blog ni warna purple and white. Because it show how my heart soft like. Hehe. Kalau aku suke warna purple, tak bermakna aku ni lembut eh. Macam Justin Bieber, die minat warna purple. Tapi, die tak lembut pun, kann?


Ramai kawan aku pergi vacation and all, unlike me. Aku kalau keluar pun, round KL je. Shopping sane, situ. Tapi, aku rase tak boring sangat round KL ni. Kira bersyukurlah walaupun just round KL. Sebab, aku bukan selalu keluar. Menyirap je kat rumah. lol


13th December nanti aku ade Outing Perpisahan. Err.. Korang pernah dengar tak ayat macam tu. lol. I just made it up. Haha. Inventive juga kan aku ni. lol Never know it had in me. Haha. Full of myself.


Korang kenal tak Ashraf Mokhtar. Lebih kurang macam name aku an? Haha. Semalam die ade kontroversi dengan Najwa Latif. Diorang sebenarnya bestfriend je la. Tapi sweet sangat! Hahahaha. Dia seorang tweeps. Tak tahu tweeps tu ape? Korang mesti tinggal kat bawah batu kan? Macam Patrick. Haha. Just kidding, sorry-2 (Y). Okay, tweeps tu orang yang ade twitter. Yang tu lah maksud tweeps (:


Korang tengok tak Malaysia's match semalam lawan Bahrain? Aku? Gile tak tengok. Haha, but sadly Malaysia kalah lawan Bahrain. But its okay, menang kalah adat permainan kan? Memang tipu lah kalau korang menang dalam sume permainan. Kann?


Smart kan Nazmi goal kan semalam. Ramai orang minat die, especially for girls. Jangan cakap lah. Hehe. Tapi, aku tak faham kenape orang minat sangat Nazmi Faiz tu. Aku tengok biase-2 je kot. Mugnkin sebab skill die kot. Bak kata @eloksangatlatu kat Twitter "Dulu masa Nazmi tak famous, dkt skolah takde sape kenal. Sekarang yang mmg tak knal, mengaku awek terus." Haha. Lucu betul.


Semalam ramai gile kutuk Harimau Muda. Bak kate seseorang, "kalau kamu tak boleh bersorak bile kalah, jangan kamu bersorak bile menang". Dah takde rezeki nak buat macam mane. Redha je la. Kann?


Okay lah, its enough for days. Because mood aku nak berblogging ni, bukan selalu datang. Haha. Okay. Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment