Followers

A Post.






Hey. Umm.. aku rase aku dah tinggalkan blog ni dah lame sangat dah. Sampai dah tak siape nak jenguk facebook aku ni, eh silap, blog aku ni. Dah terbiase cakap facebook macam ni lah jadi nye. *Actually malas nak tekan backspace. Hehe. Mesti aku ni antara orang yang paling malas di dunia kan or korang yang lebih malas dari aku? Hehe. Just kiddin' you gais.



Aku sekarang dah addicted with Twitter, tapi gune lah jugak facebook tu. Tapi aku rase facebook tu dah kurang best la sekarang ni. Betul tak? Siape setuju angkat kaki lepas tu lompat. Haha. Acano tuh?


Semalam kawan aku cadang nak buat reunion. Tapi macam tak happening je reunion kali ni. Ade yang tak jadi lah, ade yang jadi. Macam macam lah. Kalau macam tu baik takyah buat kan?


Tapi.. kalau cancel kan tak dapat pulak meet with kawan lame kau. Eh, aku. Silap tulis lak. Hehe. Aku bagi cadangan baik kite buat selepas kite ade keje nanti. Haha. Tapi, yang tu lagi la complicated, nanti diorang sibuk lah and everything.


Banyak sangat halangan kan kalau nak jumpe ni. Heysh, cabaran cabaran. Mungkin Allah nak lihat kite ni bersungguh-sungguh tak, nak jumpa kawan kite semula. Man Jadda Wajada, siape yang berusaha dia akan dapat hasilnya. Eh yeke?


Hmm.. okay lah aku rase korang dah muak bace post aku ni. So, aku buat pendek pendek je lah. Assalamualaikum & Chiao peeps.

1 comment: